24°C
Ранок 20°C
День 25°C
Вечір 22°C
Ніч 16°C
26.8527.35
29.9530.6
Push-повідомлення
Отримувати повідомлення з:
Пуш повідомлення заблоковоні, включіть їх і перезавантажте сторінку.
24°C
Ранок 20°C
День 25°C
Вечір 22°C
Ніч 16°C
26.8527.35
29.9530.6

У Львівському аеропорті відомого блогера попросили перейти на українську

Український блогер Максим Циркель на своїй Facebook сторінці розповів про інцидент, який стався в аеропорті Львова. За його словами, на реєстрації працівник аеропорта відмовився його обслуговувати поки він не перейде на українську мову.

Блогер опублікував довгий пост під назвою «Аеропорт Львів. Головне розчарування серед аеропортів України в 2020 році», в якому висловив своє обурення цією ситуацією. Він зазначає, що такого жахливого та огидного сервісу він ще не бачив. « Аеропорт Львова викликав самі негативні емоції і цілковите відторгнення», – написав блогер.

Фото: скріншот з сторінки FacebookФото: скріншот з сторінки Facebook

Блогер пише, що немає ніде світла. Лише після скандалу світло включили і то тільки в туалеті.

«Читати неможливо, темно ніби в льосі. При повному завантаженні літака і наявності величезної кількості людей, в аеропорту не працює жодне кафе або магазин. Неможливо купити воду. В аеропорту закритий і не працює бізнес зал», розповів Максим.

Максим Циркель також добавив, що окрім таких незручностей «на стійці реєстрації працюють моторошні хами». За його словами, «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою».

Фото: скріншот з сторінки FacebookФото: скріншот з сторінки Facebook

«Хочу звернути увагу що я тут же перейшов на українську мову. Моя претензія в тому що реєстратор відмовлявся саме обслуговувати мене. Я зі свого боку не пред’явив йому жодної вимоги», – зазначив Циркель.

Також у пості він наголосив, не рекомендує аеропорт Львів. Адже, «Тут ви зіткнетеся з хамством, дискримінацією за мовною ознакою, повністю непрацюючої інфраструктурою і відсутністю світла».

Фото: скріншот з сторінки FacebookФото: скріншот з сторінки Facebook

«Представник SkyUp у Львові принесла нам офіційні вибачення від імені авіакомпанії і владнала конфлікт. Реєстратор Артем зник і мені не вдалося його сфотографувати. Мені пообіцяли застосувати до нього найжорсткіші санкції», – пише автор.

Оцінки:

0

Дивіться також:

Коментарі:

user

Найбільш обговорювані новини

ПН
ВТ
СР
ЧТ
ПТ
СБ
НД

Чи хочете ви виїхати (мігрувати) за кордон?

всі опитування
  • Реклама на сайті
  • Loading...